Gazdaság

Ilyen jó hír még nem volt: most közölte a Penny az óriási változást

November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár nagy bevásárlásaikat is a foodora applikációján keresztül – tájékoztatta a Közbeszédet a PENNY és a foodora közös közleményében. Az ünnepi időszak közeledtével tényleges segítséget jelenthet a családok számára, hogy a diszkontlánc összes termékkategóriája kényelmesen és gyorsan házhoz rendelhető.

A foodora felületén a vásárlók a PENNY üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak, többek között friss termékekből, tartós élelmiszerekből, különböző pékárukból, italokból vagy készételekből. Az árak változatlanul a boltokban már megszokott alacsony szinten maradnak; a vásárlóknak a megjelölt kosárérték esetén csak a házhozszállításért kell külön díjat fizetniük, ugyanakkor rengeteg időt spórolhatnak.

„A célunk, hogy a PENNY vásárlói számára minden vármegyében elérhető legyen a gyors és kényelmes online bevásárlás, ami különösen fontos a közeledő ünnepi időszakban. Bízunk benne, hogy az országos lefedettség jelentősen megkönnyíti a mindennapjaikat, ugyanis a megszokott pénztárcabarát árakon juthatnak hozzá a termékeinkhez.” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

Különleges ajánlatok és kuponok

A foodora alkalmazásban elérhető változatos kedvezmények gyakran a PENNY rendelések során is felhasználhatók, így a vásárlók extra kedvezményekben részesülhetnek a foodora felületén. Emellett a következő településeken egy hónapig minden esetben ingyenes kiszállítás várja az érdeklődőket: Ajka, Baja, Balatonfüred, Békéscsaba, Dunakeszi, Dunaújváros, Eger, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyöngyös, Kaposvár, Kazincbarcika, Keszthely, Kistarcsa, Kisvárda, Makó, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Ózd, Pápa, Salgótarján, Siófok, Sopron, Szekszárd, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tatabánya, Vecsés, Veszprém, Zalaegerszeg.

„Az együttműködésünk a PENNY-vel egyedülálló sikertörténet: több százezer rendelést teljesítettünk eddig, és örömmel látjuk, hogy egyre többen választják a kényelmes online bevásárlást. A foodoránál a legfőbb célunk egy olyan elérhető kényelmi szolgáltatást nyújtani, mellyel nem csak energiát, de rengeteg időt is megspórolunk felhasználóinknak, amit arra fordíthatnak, amire jólesik.” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora a marketing igazgatója.

Kényelmes és hatékony megoldás az ünnepi forgatagban

Az online bevásárlás rendkívüli segítséget nyújthat a fogyasztóknak, hogy hatékonyabban tudják intézni a teljeskörű, akár nagy bevásárlásaikat is, amivel időt spórolhatnak az év végéhez közeledve. Az online szolgáltatással megspórolt idő mellett a megszokott PENNY árakon vásárolhatják meg a termékeket, így pénzt is spórolhatnak. A foodora szolgáltatása – a partnerek nyitvatartási idejéhez igazodva – az ünnepek alatt is elérhető lesz, hogy az év legforgalmasabb időszakában is gördülékenyen kiszolgálhassák a vásárlói igényeket.

A PENNY és a foodora együttműködéséről:

A PENNY és a foodora 2021 áprilisában indította el az együttműködését, amely azóta folyamatosan bővül, országosan már 43 településen elérhető a szolgáltatás. Az online rendelés a PENNY üzletekből növekvő népszerűségnek örvend, egyre többen választják az otthonról történő kényelmes vásárlást, a minőségi és jó ár-érték arányú termékeket. A legnépszerűbb rendelt tételek között szerepelnek a különböző csomagolt pékáruk, a Sissy 2,8%-os tej, a PENNY friss tojás és a Kedvenc Hentese csirkemellfilé.

<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>

A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 236 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.

A foodoráról:

A foodora kiszállítási szolgáltatása Európa 6 országában (Ausztriában, Csehországban, Magyarországon, Finnországban, Norvégiában, Svédországban) viszi házhoz a szabadságot azáltal, hogy időt spórol a megrendelőknek olyan dolgokra, amelyek igazán fontosak számukra. A foodora gyors, gördülékeny és megfizethető szolgáltatása összeköti a vásárlókat az éttermi és üzleti partnerekkel, valamint a futárpartnerekkel, akik bármit házhoz szállítanak, ami elfér egy futártáskában – legyen szó egy kiadós ebédről, bevásárlásról vagy kozmetikai termékekről, akár 30 perc alatt.

A foodora platformja Magyarországon több, mint 1000 településen érhető el. A foodora a Delivery Hero hálózat tagja, amely a világ legnagyobb digitális gyorskereskedelmi platformjaként működik.

Címlapkép: Republicgroup.hu

Ezeket olvasta már?

Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel vagy szóljon hozzá!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük