Gazdaság

Visszaesett a luxuspiac? Csökkent a Burberry bevétele, veszteséggel zárta az évet

A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó cégének bevétele 5,5 százalékkal csökkent a június végével záródott pénzügyi első negyedévében.

A bevétel 433 millió fontra (581,6 millió dollár) esett az egy évvel korábbi 458 millió fontról – áll a vállalat honlapján.

Az összehasonlítható árbevétel 1 százalékkal mérséklődött, kevésbé a szakértői várakozások átlagában szerepelt 3 százalékos csökkenésnél. Kínában 5 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben (Kína nélkül) pedig 4 százalékkal esett éves összevetésben a cég negyedéves bevétele. Eközben Észak- és Dél-Amerikában 4 százalékkal, az EMEIA régióban (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika) 1 százalékkal nőtt.

A Burberry 3 millió font adózás utáni veszteséggel zárta a március végével záródott 2025-ös pénzügyi évét, árbevétele pedig 17 százalékkal csökkent.

Címlapkép: MTI/ Krizsán Csaba

Olvassa a Közbeszéd cikkeit a Facebookon és a Google hírei között is!

Ha érdekesnek találta, ossza meg és mondja el véleményét!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük