Cápák között: Balogh Levente és Lakatos István együtt forradalmasítják a teázást
A két Cápa közösen fektetett be abba a vállalkozásba, amely új szintre emeli a teafogyasztást.
Bárki elkészítheti saját, brandingelt termékeit Hudák Tibor, Collabri névre keresztelt vállalkozásának köszönhetően, amely nemcsak létrehozza a merch termékeket, de az árusításukhoz szükséges webshopot is biztosítja a szolgáltatás keretein belül. A vállalkozó szeretné, ha a Collabri Európa szerte ismertté válna, ehhez 25 millió forint befektetést kért a Cápáktól, 10% tulajdonrészt kínálva. Az automata rendszer nemzetközi piacra lépését rendkívül korainak ítélték a Cápák, így egyikőjük sem élt üzleti ajánlattal.
Collabri pitch.
Elnyűhetetlen pólók és ’Lakatos Istvános-zokni’ egy videóban.
Az édesség utáni sóvárgást szeretné csökkenti termékével Dr. Fodor Alissa gyógyszerész, amelyhez az izraeli Sweet Victory rágót szeretné minél több emberrel megismertetni. A termék használója könnyebben mondhat le az édes nyalánkságokról, hiszen a termék elfogyasztását követően – a fogyasztók 80%-nál – blokkolásra kerül az édes íz érzékelése. A tesztelésnek a Cápák is alávetették magukat és bár Orbók Ilona kivételével mindegyikőjük tapasztalta a termék ígért hatását, végül egyikőjük sem adta meg a kért 8 millió forintot a 30% tulajdonrészért cserébe.
Sweet Victory pitch.
Fiatal gyógyszerész hozta el a Cápáknak az édesség utáni sóvárgás elleni rágógumit.
Sikersztori – Tovább bővítette termékportfólióját és a folyamatos növekedés mellett külföldre is terjeszkedik a HerbClinic, amelybe Dr. Varga Eszter fektetett be a Cápák között 7. évadában. A befektető és a kishal együttműködése gyümölcsöző és számtalan jövőbeli cél elérése lebeg még a szemük előtt.
„Fantasztikus társat találtam Eszter személyében” – Szarvas Nikolett gyógynövényes sikersztorija a Cápák között után is szárnyal.
Romániában már sikerre vitte termékeit Dr. Bálint József, aki a nevével fémjelzett gyógynövényes készítményekkel robbant be a határon túli piacra. A további terjeszkedéshez és a magyarországi piac meghódításához 150.000 euróért pitchelt, 5% tulajdonrészt kínálva az anyacégből. Orbók Ilona üzleti ajánlattal élt: 5 millió forint azonnali befektetést kínált, míg az 50 millió forintot az osztalékban hagyva adta volna meg, mindezt 25% tulajdonrészért cserébe. A kishal azonban visszautasította a Cápa ajánlatát, így az üzletkötés elmaradt.
Dr. Bálint pitch.
Így heccelte Balogh Levente Orbók Ilonát.
A teafogyasztást új élménnyé kívánja alakítani termékével a Mixteával Süveges Attila, aki speciális tasakban kínálja a forró italok alapját, amely így az ital megkeverésére is alkalmas. A vállalkozó az online értékesítés mellett szeretne a kiskereskedelembe is belépni termékeivel. Ehhez 5 millió forint befektetést kért, 20% tulajdonrészt kínálva. A vállalkozás Lakatos István és Balogh Levente érdeklődését is felkeltette, akik közösen tettek üzleti ajánlatot: fejenként 3 millió forintot kínáltak, 15-15% tulajdonrészt kérve. Ezt a kishal szerette volna 10-10%-ban maximalizálni, ám a Cápák ezt visszautasították. Így némi hezitálás után örömmel rázott kezet az ajánlatukra, ezzel pedig létrejött Balogh Levente és Lakatos István közös befektetése.
Mixtea pitch.
„Egy Cápa az mindent akar” – íme a Cápák között egyik legizgalmasabb alkuja.
Az év legígéretesebb fiatal vállalkozója Raiffeisen díjra jelölt vállalkozása, a Sweet Victory.
A Visa vállalkozásfejlesztési különdíj jelöltje, a Sweet Victory.
Tíz Cápával, öt pitchel és szédületes üzletkötéssel zárul a 8. évad!
Jövő vasárnap fergeteges évadzáró epizóddal jelentkezik a Cápák között! A 8. évad utolsó adásában mind a tíz Cápa feltűnik: lehengerlő pitchek, meghökkentő üzleti ajánlotok és elképesztő üzletkötés vár a nézőkre az évadzáróban!
Eladta a lakását az álmáért – drámai finálé a Cápák közöttben.
Cápák között vasárnap 20:00 az RTL csatornán és az RTL+ felületén.
Címlapkép: rtl.hu
Olvassa a Közbeszéd cikkeit a Facebookon és a Google hírei között is!
Ha érdekesnek találta, ossza meg és mondja el véleményét!